Verzend- en betalingsinfo

a) Hoe verloopt de online bestelprocedure ?

Online bestellen bij Nutrogenics is eenvoudig, het wijst zich eigenlijk vanzelf uit, maar we leggen de stappen hier graag nog eens even voor u uit :

Stap 1: winkelwagen
Klik op bestel onderaan uw gekozen product. U kunt dan de gewenste verpakkingseenheid opgeven, meestal bestaat deze uit 1 stuk, 4 stuks en 6 stuks. Het product gaat daarna vanzelf naar uw winkelwagen. Hier kan u eventueel hat aantal eenheden van uw gekozen verpakking verhogen of verlagen via de + en – symbolen naast uw bestelling.

Stap 2: kortingscode
U kan uw persoonlijke kortingscode of de kortingscode die u ontvangen heeft via uw voedingsdeskundige invullen bovenaan uw winkelwagen in de gele werkbalk. Uw persoonlijke koringscode kan u terugvinden op uw Membership Card die u ontvangen heeft bij uw eerste bestelling.

Stap 3: gegevens Nadat u het product heeft gekozen vragen we u om een keuze van verzending te maken via Bpost of DPD. Echter bij sommige producten zoals bv. vloeibare olien, kan u enkel de DPD verzendwijze kiezen, dit is ook het geval indien uw aantal bestelde producten te groot is voor verzending via Bpost.

Stap 4: Na het kiezen van uw verzendmethode kan u klikken op “NAAR KASSA”, waarna u op een nieuw scherm kan kiezen voor “SNELLE AFREKENING” , waarbij we uw naam en adresgegevens vragen, alsook een eventueel leveringsadres indien dit moest afwijken van uw adresgegevens.

Of u kan kiezen “BESTAANDE KLANT, waarbij wij de door ons gekende gegevens vooraf invullen via uw email en wachtwoord van uw voorgaande bestelling.

Stap 5: controleren en betalen
Hier kan u de ingevulde gegevens controleren. Daarna kan u aangeven hoe u wilt betalen en uw bestelling voltooien door op de iconen van een van de betaalmethode te klikken.

Stap 6: bevestiging van uw bestelling
U ontvangt meteen een bevestiging van uw bestelling via e-mail.

b) Wat zijn uw betaalmogelijkheden:

Dit kan per factuur en (via de website) alsook via OGONE met ondersteuning van volgende betaalkaarten: VISA, Mastercard, American Express, iDEAL, PayPal, ING Home Pay, Maestro, Bankcontact Mister Cash, Belfius Direct. De Nutrogenics website maakt gebruik van een beveiligde SSL-verbinding, zodat uw betaling veilig verloopt. OGONE is een handig en betrouwbaar online betaalsysteem van de verschillende banken. Het is gekoppeld aan uw internetbankprogramma. Om gebruik te maken van OGONE hoeft u geen bestanden te downloaden of u te registreren. Kiest u voor factuur, dan sturen wij u deze via email, na ontvangst van uw betaling sturen wij uw bestelling dan naar u toe. We verzoeken u vriendelijk om uw factuur binnen 14 dagen na ontvangst te betalen. Als u naar aanleiding van een factuur een bedrag aan ons overmaakt, vermeld dan steeds uw referentienummer van 10 cijfers dat u kan vinden op uw factuur.
Ons rekeningnummer is BE50735030616218 – BIC: KREDBEBB, ten name van WHC Labs bvba , Fruithoflaan 97-bus 26, 2600 Berchem.

c) Hoe verloopt de levering ?

Bezorging via UPS Express met handtekening bevestiging en verzekering tegen verlies : De bezorging in Belgie en de rest van Europa wordt gedaan door UPS. Bestellingen voor Belgie gedaan op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag voor 13.00 uur, zullen bij u aangebonden worden binnen de 2 dagen na bestelling. U dient er wel rekening mee te houden dat er iemand moet aftekenen voor de ontvangst van uw bestelling. Bij het plaatsen van uw bestelling kan u steeds een apart leveringsadres opgeven.

Gratis verzending: we rekenen geen verzendkosten in Belgie, voor bestellingen groter dan 75euro voor UPS pickup locaties en 100 euro voor UPS thuisleveringen.

d) Hoe retourneer ik een bestelling ?

Bij verkoop op afstand geldt een wettelijke bedenktijd van 7 dagen. Binnen deze termijn mag u de ontvangen bestelling terugsturen. Bij ons kan u elke ontvangen bestelling tot maar liefst 30 dagen na ontvangst gratis terugsturen. Zodra u pakket bij ons binnen is, ontvang u binnen de tien werkdagen uw geld terug, alsook de kosten voor het terugsturen van uw bestelling.

Retouradres : DISTRILOGIX – POSTBUS 8 – 2550 KONTICH

e) Wat doe ik als er iets niet in orde is ?

Mocht er ondanks onze inspanningen iets niet goed gaan, dan lossen we het graag voor u op. Als u pakket bijvoorbeeld niet is aangekomen of het is onderweg beschadigd geraakt, neem dan gerust contact op met onze logistieke partner :
Via telefoon op +32 78 48 03 25 of via email op sales@whclabs.eu